Hopp Hopp ..

..Nu hoppar vi tillbaka lite till vad som hände i lördags.

Livet har ju rullat på som vanligt och gått ovanligt bra med tanke på allt strul och kludd som hände i början av året.
men i lördags blev det även änu bättre än vad man kunnde hoppats på. inget man kanske trode för 2-3 månaders sen.

men i lördags åkte Jag, Adam & Dominic till trelleborg där vi skulle träffa Dominics Farmor & Farfar, även farbror Eddie och hans flickvän.
Väldigt trevlig fika och Dominic tyckte det var jätte kul lite blyg i början efter som det var ett tag sen men släppte ganska snabbt.

Känns så härligt att se sin son vara lycklig och så klart vill ja göra hans framtid så bra som möjligt. Därför är jag så glad över att han fick träffa sina Farmor och Farfar igen.

Tror Dominic ser fram imot nästa gång dom kan ses med. han gillade alla fall eddies kakor^^ hehe.

Skönt när det går framåt och allt ser ljust ut för framtiden <3

Love my family<3


Kommentarer
e

så härligt att dom träffade honom :) Tror din lille pojke blir glad då!

Men synd att inte John vill träffa honom mer :( Tycker så synd om hela situationen ...



Men jag ska säga dig, man överlever utan en pappa, han kommer vara lika glad ändå! Det är jag, men det är ju jobbigare & svårare psykiskt ifall pappan hoppar in ut i bilden hela tiden...



Men jag vet att du gör ett toppen jobb :)

Syrran

Du menar väl farbror Eddi, han är ju inte din bror hehe :D

       http://svenniz.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: