Barn Barn

Barn e för himmla härliga dom;D
men min lillepojk är nog för go han. ofta brukar barn vara såna som älskar att stöka ner, skipa att äta grönsakerna, göra tvärtimot, inte vara så artiga alltid,
men dominic är precis tvärtom.  han Älskar att städa han brukar ofta hälla ut mjölk eller något på bordet endast för att sedan få torka upp. han blir riktigt sur om han inte får hjälpa till o städa. han gillar att kladda men hatar att bli kladdig vill ofta tvätta sig direkt.  Dominic Älskar Grönsaker han föredrar att äta grönsakerna och sedan peta ut köttet och inte äta dte alls. han tycker nästan om alla grönsaker men föredrar majs alldra mest.  han gör endel saker tvärtimot vad man säger men jag tycker ändå han oftast gör som man säger och är glad.  han är Artig han säger tack väldigt ofta om man öppnar dörren eller ger han något. hej säger han ofta när han möter någon eller hejdå. spelar ingen roll om det är jag eller någon annan som gör något han säger hej, hejdå, tack¨. endå:D
han är inte svår att lämna till någon som ska vara barnvakt han brukar tycka om alla personer. lite blyg i början men sen bryr han sig nästan inte vem han får leka med:D  han Gillar att borstatänderna. därimot gillar han inte att Bada men han står gäna i badkaret och leker utan vatten eller slabbar i vasken med vatten då går det bra.

Älskar min Pojk som är så underbar på så mångavis även när han är som envisast eller gnälligas han kommer alltid vara min son:D <3


Kommentarer
mikaela

hur gammal är han? :D

jennii

Mikaela han är 19 månader han blir 2 i augusti:D

maja

tjena!,fin blogg du har :D

jag såg här ngn stans där du skrev om dig själv, typ att du va singel.. är du de än, eller har du hittat en ny? :)

jennii

Maja:) tack så mkt ja jag har hittat en ny kille vi har varit tsm 5 månader nu:)

       http://jenniimedtvai.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: