Dominic<3

Dominic var pigg och glad idag när jag lämnade han på dagis var precis att jag fick en kram innan han sprang vidare in på dagis till alla leksakerna:P

min Lillprins är väldigt lätt road här om dagen låg han på golvet och snackade med en diskmasintablet (inplastad) han snackade med den i en kvart:P sen tyckte han att vi skulle diska:P min lilla pidanta påg. alltid städa efter sig och äälskar att moppa och damsuga. älskar att kladda men älskar precis lika mkt att torka sig ren från smuts.

så underbart och se hur han utveklas och se varje dag vad han lär sig:) han börja vilja gå på toa igår lätt det som han sa dass och skulle till toan.. satte han där och sjukt glad blev han, han gjorde inget men han ville inte gå ner igen heller.. för vi torkade ju inte med papper.. så när vi gjort det då var det okej att gå ner:D han e för himmla söt. blöjfri i sommar kanske?=)



Kommentarer
K

Han är så söt!

       http://thisiskay.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: