återigen..

tyvär ja har skrivit nu ganska mkt att jag e sjuk.. o återigen är jag fortfarande sjuk^^ men var hos doktorn i tisdags och ja har en kraftig bihålsinflammation så fått stark medicin nu, och den gör att jag mår ill och sjukt yr:(  än så länge hjälper den inte men den skulle vara seg med det sa doktorn så bara vänta och se. ska ta det lungt alla fall så ja inte får feber så det blir värre.

Dominic babblar på som vanligt:D bara det att allt förstår man han pratar precis som han skulle berätta något och det är kul:)
han är även duktig med andra saker som  han vet vad han får göra och hur man gör det:)  han har även börjat visa att blöjan är inget han vill ha utan han vill gå till tolaten ibland..;D så ska införskaffa en potta till han nu=) han börjar ju bli stor min pojk=)

härligt o se hur han växer=) märks att han börjar bli stor han kan så mkt mer och kommer ihåg saker bättre och personer=)  iblnd går han runt och säger "mamma" i ett tonläge precis som han ska fråga något.. så frågar man ja vad är det och så säger han mamma på samma vis en gång till fast lite högre och bara leer jätte stort:D sjukt gulligt=) så rynkar han på näsna när han e glad samtidigt som han e envis^^

min lillaprins<3


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: