Lördag.

Just nu ligger jag i sängen och tar det lungt precis packat ner kläderna inför i morgondagens fotning. ska blir riktigt kul. men verkar som jag alltid lyckas blir väldigt förkyld men det ska nog gå kanon en då=)
 
frågan är bara vad man ska ha med sig och äta.. någon av er läsare som kanske har något förslag?
 

nu under torsdag-fredag  har man varit på två studenter och har varit väldigt kul grattis till vernoica och Lizett som tog studenten.

själv slutade man skolan i torsdags så nu är det sommarlov för min och dominics skull:D och det är så skönt så mycket vi ska göra i sommar som att ligga vid stranden och göra massor med skoj med linda:D och alla andra vänner. nu fattas bara lite värme och sol:D


Kommentarer
Linda

Vi kommer få en kanon sommar vi 3<3

Jag kom på att du kanske ville låna säsong 2,men kom på det när ni åkt så det var ju inte mycket till hjälp=P Fast vi ses ju på tisdag så du kan få den då=)l

       http://lindaelsasofie.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: