förkyld men glad..

Ja jag blev ju fruktansvärt förkyld i söndags, hade tur som var ledig från skolan i måndags och idag fick mamma sjukanmäla mig från frilufsdagen vi skulle cyckla 3 mil mamma fick göra det efter som ja redan vaarit borta hela förra veckan pågrund av att dominic var sjuk och kanske inte så trovädigt om ja ringer o säger ja är sjuk nu^^

dagens cheklista

* Gjort ett par jeans till ett par short väldigt nöjd för o vara första gången.

* Fått mina skattepengar (gjorde mig på toppen humör) så har letat upp en ny mobil ja ska köpa nu så väntar på mammas godkänande så ja kan beställa den.

* tagit alla mina kläder som legat överallt och ingen stans nu ett bra tag, vikt och lagt dom där dom ska vara. ( mamma borde bara stolt nu)

* sagt upp dagisplatsen i skurup.

* vilat så förkyldningen ska försvina

* valt ut kläderna till söndagens fotning.

* all barnvakt in för helgen är fixad.

* snackat med linda på msn hela dagen.


har gjort en hel del idag fast ja nästan abar tagit det lungt :P






Kommentarer
Anonym

Vad blev det för mobil då?




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: