Tisdag

Ja då var det tisdag i dag..
sitter här hemma med en fil runt mig och fryser och tittar runt lite på lägenheter sjukt sugen på att flytta till en finn lägenhet med <3 :) tittade ju så klart på familjen anurlunda igår kände att ja inte alls skulle gjort det för nu sitter jag ju här och e sjukt bebis sugen:( vill ha en till liten busunge. hade varit underbart men måste vänta tills ja tar studenten och har lägenhet men sen så:D ska det bli bebis tycker alla fall jag(A)
ne kanske dax o köpa en lott så man kan få en vinst till att kunna köpa lägenhet finns sjukt fina just nu som e till salu:D

dena veckan är det faktiskt ganska mycket som händer i dag var jag på möte och det gick väl bra.. sen i morgon är dte skola som vanligt men sen torsdag och fredag så ska jag vara på praktik på bilprovningen i skurup får se hur kul de nu kan vara:P

snart dax för att hämta lillen på dagis o sen blir det väl till att laga mat innan mammsen och peter kommer hem och sen kommer ju så klart <3 hit ikväll:D


Kommentarer
rebecka

tittade mmed på det... klart man blir sugen på bebisar hihihi.

       http://rebeckaniilsson.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: