Sjuk!

jaha nu sitter man här sjuk helt förkyld är jag hoppas ja blir frisk snart vill inte smitta dominic vore synd om han blir sjuk nu. men börjar bli lite bättre o tur är väl det jag vill inte vara sjuk på lördag eller söndag.

ska på modellcasting på lördag:D men dena gången var det dom som ville ja skulle komma så hoppas det går bättre dena gången:D sen blir det till henrik och linda för o se hur fin lägenheten blir efetr dom har målat:D

sen söndag då ska vi fira min lindasnäckans  födelsedag :D sen vet ja inte vad som händer mer.


Dominic har lärt sig några nya ord:D

han sa katt i dag:D
sen kan han säga bil=)
bappe (napp) säger han med:D
är så stolt över min lilla älskling som börjar bli stor :D
så stolt över honom =) Mammas lille hjärtegull!

får snart planera in en dag då vi ska åka till lekhuset igen med Dominic:D

Puss & Kram på er:D


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: