jullov

nu är vi tillbaka igen på bloggen:D

vad har hänt sen sist?

jo vi har på leklandet i malmö ett litet det tycke dominic var jätte skoj.
men dagen efter åkte vi till lekhuset i trelleborg i stället som var mycket större och med rutschkanor som dominic älskar han hade jätte skoj:D skrattade och sprang runt där:) känndes jätte kul och se sin son ha så kul:D

sen började dagis och skolan igen.
jag har äntligen fått mitt körkorts stupendie nu:D så körkort nästa nu:D
dominic började dagis men fick hämta han idag för han hade fått lite feber han sover nu så får se om det går över sen.

Linda gumman fyllde år igår (13/1) så grattis till min underbara bästis Linda:D hoppas du fick en toppem dag.
och du lilla gumman? ja hade en väldigt konstig dröm men ja drömde att du fick en knarieöarna resa av henrik på lördag i present ^^ haha säg till om det stämmer^^

snart lördag coh då blir det överraskning:D 
leklandet i trelleborg
när vi var på lekhuset i trelleborg:D


Kommentarer
Patricia T

Haha gud vilken rolig bild :D

Linda

Tack gumman för gratulationen=)

Jag lovar att du é den första som får veta om jag får en resa av Henrik imorgon,men i vilket fall som så hörs vi på söndag=) Och förresten nästa gång ni åker till kulhuset i Trelleborg vill jag med,där é skitkul,men så kan man leka utan att känna sig dum när Dominic é med:P Kanske kan ta med Denniz och Emil också=)

Bäxx-18år med drömmar

gillar håret!! ;)

       http://rebeckaniilsson.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: