en bra helg:D

Det här har varit en väldigt lyckad helg kan jag tycka först på fredagen så hämtade jag dominic på dagis sen åkte vi direkt in till mlamö där Adam <3 hämtade oss så hade vi fredagsmys:D 
på lördagen så skulle dominic och adam till henrik och linda för att flytta möbler medeans jag gick på modell casting och det gick kanon skrev ett 1 års kontrakt med dom ska på första fotningen den4 mars sjukt glad är jag:D
sen närvi var klara åkte jag,dam,dominic,linda,henrik och cövik in till stan för att handla present till kajsa och jag och linda flumade och hade lika skoj som vanligt inne i stan:D

söndagen var det lika mycket att göra vi gick upp vid 9 tiden och åt frukost sen åkte vi in till skopunkten för att köpaskor blev  2 par skor till mig och ett par gummistövlar till Dominic:D sen blev det även ett regnställ till dominic med lite foder i fyndade vi på rean med att fint märke på det desutom:D

sen blev det klas för linda:D och sen ytterligare ett kalas för adams systers dotter:D så massa tårta den dagen blev det:D

jag har haft en kanon helg hoppas ni med har haft det kramar:D

Kommentarer
Anonym

Vi har alltid kul du och jag. Ser verkligen fram emot när vi ska göra våran bok,den kommer bli kanon och fylld med en massa roliga saker=)

       http://lindaelsasofie.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: