Längesen.

19/2 -var jag ledig skulle in till stan med dominic och möta älsklingen som skulle hämta dominic. efter som han skulle vara barnvakt. för jag skulle på reklam inspelning med agenturen kl 15.00 var riktigt skoj kommer nog synsas lite här och där så ni får kolla på tv 3 i slutet på mars för då kommer den för hoppnings vis ut;D
 vi började spela in klö 15.00 och var klara runt 19-20.00 så tog en bra stund men skoj var det man träffade en hel del nya och snälla personer:) sen blev det att jag fick åka hem till älsklingen och dominic sov redan så jag fick äta direkt när jag kom hem för var grymt hungrig.

20/2 - åkte vi in till stan och kollade runt. sedan vid halv två skulle jag på catwalk kurs med agneturen var riktigt skoj man lärde sig endel fast fick inte specilet mkt kritik mer än en sak. så det är ju posetivt.  nu kan man ju kanske hoppas man får vara med på modevisningen i april hoppas kan man ju alltid:)


Sportlov - ja vart ska man börja med allt man har gjort.. sovit..sovit..hostat..varit trött.. ätoit..sovit..hostat..doktorn..sovit..måt dåligt.. ja ganska enformig efter som jag varit sjuk hela lovet närstan sjukt drygt haft feber och en grymt jobbig hosta så hade jätte ont i luftrören. så mamma tvingade mig till doktorn men inget resultat fick inte ens hostmedicin hon tyckte inte det skulle hjälpa. 200 spän endast för det besöket på 5 minuter:(
 

har varit på Bvc med dominic oxå så han är 80cm lång och väger 9500g han följer fortfarande sin egna kurva min stora pojk:D han fick även vaccin men han fick inga biverkningar av det. men han har haft jobbig hosta som inte ville gå över så doktorn gav han bricanyl medicin som han ska dricka i 2 veckor och se om detgår över. han har druckit det i 1 vecka nu och det börjar släppa lite och det är ju bra:)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: