Helgen.

Jaha nu var även dena helgen över..
blev ganska mycket gjort faktiskt.
fredagen blev det mycket god mat med Adam<3 och hans kompis Marcus och hans flickvän Linda det var riktigt trevligt faktiskt dom får vi träffa fler gånger:) sen på lördagen blev det kulhuset med dominic och matilda Adams systerdotter:) var riktigt skoj men gud vad man blir trött efter att ha varit där i 3 timmar och lekt:D
men dominic och matilda hade super kul och det var meningen:D

sen söndag blev det att titta på en lägenhet sen kom min kära linda på att vi skulle fika alla 5 på mobila och så klart blev det toppen:D efter det åkte vi in till ikea och kollade runt mycket msyigt det med:) sen blev det att jag och adam och så klart dominic att vi åkte hem till mig där vi kollade lite film och sen var det dags för sängen:D

och idag har ´det varit en vanlig dag i skolan och lillen på dagis:D
som vanligt när man hämtat dominic på dagis så kommer vi hem dominic vill ha en macka och det får han sen äter vid middag strax efter det precis efter middagen vill han ha bannan eller fil.. sen är det läggdas och då ska han ha vällig.. fattar inte att det får plats så mkt mat i min lilla älskling och inte små portioner han äter heller:P

Kommentarer
rebecka

har mobil till salu om du letar efter en:)

       http://rebeckaniilsson.blogg.se/
jennii

jaså för hur mkt?




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: