helgen över.

då var det tisdag och helgen är över. varit en väldigt bra helg <3 kom hit i fredags så det blev fredagsmys sen på lördagen blev det god mat och efterätt hos min mormor tyvär mådde <3 inte så bra men gick över lite till kvällen då vi skulle på 20 års fest riktigt skoj var det. hade kul med linda där:D dominic var hos min mamma han fick även feber igen på kvällen:( tt han aldrig kan få vara frisk. så har varit hemm igår och idag för han har hemsk hosta och roslig i halsen. får se om det kanske blir dagis i morgon är är väldigt pigg i dag och jag hade verkligen behövt vara i skolan känner att jag missat alldeles för mycket redan men det ska nog gå att lösa:D

just nu sitter dominic och leker med katten och jag sitter i soffan och inte gör så mycket..
ska på interljuv om någon undersökning i samhället senare idag då kommer min mormor ner hit till dominic.  får se vi går nog ut en sväng sen när lillen ska sova middag:D


Kommentarer
Anonym

en fråga



Hur blir allt med domeinice nu när john får ett till barn?



Eller John träffar inte domeicie något längre?

jennii

hejsan.



nej john träffar inte dominic alls längre dom har ingen kontakt med varandra,

Anonym

fyfan vilken idiot han är, helt seriöst... herregud!

Kan inte förstår honom rikigt, :S sjukt... hans första barn o han träffar inte honom...



och nu ska han ha ett till med en brud han bara har varit tillsammans med i 8månader? Ska han skita i de barnet med... shit, den mannen får lära sig att använda kondom om han inte ska bli 1000barns pappa...

Anonym

Nu ska ni inte tracka ner på Anna och John, för ni är fan inte bättre. John och Anna har i alla fall vatt tillsammans i 8 månader innan dom skaffar ett barn. Jennii tvingade John när dom bara hade vatt tsm i en månad. Vad är skillnaden? Kan ni matte eller? Sen förstår jag John och Anna också, varför dom inte vill ha kontakten. Hade inte jag heller velat med tanke på hur Jennii är och vad man har hört om ungen. Passa er för att hålla på med dom, för ni kommer aldrig komma upp i deras liga./ En i familjen

Anonym

Mer än 10 veckor gravid,men varit tsm 8 månader innan dem valde att skaffa barn, du hör själv hur det låter. Kanske DU som borde kolla hur det é med matten.



Kanske inte Jennii och Dominic det é fel på utan dem som hade honom varannan helg...!!

Jenny

Men herregud! Man ger väl inte upp sitt barn för att man inte gillar mamman!

Hur kan du som svarar anonymt försöka rättfärdiga detta?!?!

Citerar: Hade inte jag heller velat med tanke på hur Jennii är och vad man har hört om ungen.

??? Vadå sitter pappan o snackar skit om sitt eget barn??

Och så går du in o kommenterar hur Jennii tar hand om sitt barn!! Hur fan tänker du??




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: