Chatt fika=)

nu sitter jag i soffan här med datorn och snackar med min älskade gumman Linda <3=)  vi ska strax ha en liten chattfika när hennes kaffekokare vill som vi:P efter som hon och ja inte kan ses i dag men båda ändå sitter vid datorn får man ju göra det bästa av situvationen och det blev då en så kallad chattfika ganska trevligt endå:D

Dominic sover just nu. han somnade på mindre än 2 minuter så han var verkligen trött så fort har det aldrig gått förut får se hur länge han sover:D

sen vad som händer mer idag ver jag faktiskt inte får se. blir till att laga hamburgare idag till mig och dominic o sandra.

saknar min Ängel<3 snart fredag så då får jag träffa <3 blir middag med hans kompis och hans flickvän ska bli trevligt och träffa dom med.

kan inte den duma snön försvinna:( vill ha sol och värme!! gillar verkligen inte när det är kallt sen vill ja inte dominic ska behöva bli sjuk så ofta lite bättre till sommaren. han gillar desutom inte heller snö:P

Dominic har döpt sin napp:P han säger Ben till sin napp:P låter lite roligt när han säger Ben och han menar nappen:P min söta gullunge<3


Kommentarer
SnäckeLinda

Vi och våra idéer=)

       http://lindaelsasofie.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: