Alla hjärtans dag<3

ja vart ska man börja?
det var en helt otroligt mysig dag:D
började först vid kvart i 7 då Dominic ansåg att man kan ju inte sova hela dagen utan då blev det lite morgonfamilje mys :D strax efter det åkte Älsklingen och skulle köpa bullar till frukost tror ni han bar köpte det?.. nej så klart inte min söta älskling köpa 3 jätte fina rosor till mig:) och även en bakelse jätte söt men smaklös^^ men tanken som räknas:)

när kl blev 11 var det min tid och då fick älsklingen en söt liten påse med lite olika småsaker som litegodis med gulligtext på:) o en liten mjukisfigur "godingen" :) sen blev det mys i soffan med singstar och dominic sommar i min famn undertiden så otroligt gulligt:) 

vid 2 åkte vi till visning på en lägenhet. sen blev det hem till mamma och peter och lämna dominic efter som älsklingen hade en överraskning. vi åkte till entré trodde då att vi skulle på bio men fel hade jag helt plötsligt kom min älsklade linda och henrik från rulltrappan.. sen gick vi ut och dom gick mot bigbowl och jag o linda trodde så klart vi skulle blowla istället men nehe? dom gick därifrån igen och jag och linda gick vidare helt plötsligt ropar henrik och adam på oss vart vi ska då hade vi gått förbi stället som vi skulle in på:D vi blev njudna på en fin restaurang sjukt god mat var det:) en helt underbart lyckad kväll:)

<3<3<3<3 xoxoxoxoxox<3<3<3<3<3

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: