Kväll

Sitter i soffan just nu och tar det lungt tittar lite tv. Drack precis en god kopp te mysigt nu när det är så mörkt och kallt ute. Det gick bra på mina prov idag så nu är allt i samhällen Gjort så har inget mer av det ämnet. Skönt hoppas bara på bra betyg eller ja jag vet ungefär vad ja får och det är ett vg:) och det har ja även i svenskan fick veta att ja fick MVG + på muntliga redovisningen på nationella proven i svenska:) fick inte lika bra på skrivningen även om läraren sa att ja egentligen Skulle få vg men ja hade feber den dagen och mådde dåligt så tänkte tyvärr inte så klart så ja missupfattade en tex som gjorde att betyget blev dåligt men men någon gång ska man väl göra dåligt ifrån sig ja vet ju Att alla mina andra skriv uppgifter har legat mellan vg-MVG:) Dominic somnade gott idag efter att ha badat innan lägg Dax även om han gjorde numer två som vanligt när han badar fattar inte att han alltid gör det när han badar:p vattnet måste sätta igång magen eller något:p Ne nu ska jag kolla vidare:) ha en bra kväll:)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: