Tisdag

Nu har jag haft en trevlig stund med camilla, hon kom hit och kollade våran lägenhet, sen snackade vi massa skit och hade allmänt trevligt får vi göra om:)

strax efter det kom syrran och ellie syrran tvättade lite och vi snackade en stubnd sen skulle hon iväg med charlie till malmö festivalen, så är jag själv med dominic igen. vad ska man hitta på nu älsklingen ska iväg en stund direkt efter jobbet så han får man se lite senare idag.

ringde även till dagis efter som ja inte fått inskolningspaprena.. och va tror ni hon säger jo inskolingen börjar 1 sep!! så dom har sagt till mig att han ska gå helt vanligt.?! så nu fick ja ju lite panik efter som ja redan tagit ledigt från skolan 1 vecka på grund av dagiset.. kan ju inte ta två till!! då missar ja 3 veckors skola.. och det är inte bra. ska se om vi kan lösa det endå men riktigt dåligt från dagiset tycker ja sånt säger man inte en vecka innan itan det ska man skcika iväg papper på från början.. tror dom inte folk har jobb? usch ne nu hoppas ja detta löser sig det gör det säkert men ändå något som kan göra en irriterad..


ne inget mer negativt nu:P

jag e sugen på att shopa en ny höstgraderob:D och nytt smink det behövs nästan allt slut nu. även snart dax att färga håret igen så man kan känna sig lite frächare..

är det bara jag som tycker att om man fixar till sig en dag sminkar sig och tar på sig något fint.. att hela dagen känns så mkt bättre och man mår jätte bra?:) än att man sätter upp håret och inte sminkar sig eller gör sig iordning då känns hela dagen så tråkig och man får ingen energi?.. så känns det ofta för mig alla fall man får mkt mer energi när man lägger ner tid på sig själv och det kan göra en hel dag bra:D


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: