så typiskt!

När man är tonåring brukar man drabbas av finar ,oren hy och dyrligt ja har haft turen att ja slupit allt detta... men nu några veckor innan jag lämnar tonåren och fyller 20 vad tror ni ja får? jo min hy är helt oren och fått en en del små pormaskar usch säger jag bara, abslout ingen jag trivs med så det var bara att handla något för hyn i affäeren när vi var och handlade.. och vad är då bra? inte en anning efter som jag aldrig fått köpa något förut men blev att jag köpte denna så får se om den hjälper annars får jag köpa en annan! någon som använt denna och vet om den är bra eller tips på någon annan? :)


Kommentarer
Camilla

Jag har den med 2 i en, jättebra! Fast man borde vara mer noggrann med sin hy mer än vad man är ^^ Ses sen :)

       http://camillale.blogg.se/
Anonym

jag var med om precis samma sak. har mått skit dåligt det senaste året. jag har också den med två i, alltså tvätt och ansiktsmask. den är mycket bättre än denna. men alla är vi olika så denna kanske är jätte bra på dig :)




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: