Måndag

idag stod det tvätt på listan i morse blev två hela maskiner och har lite till att tvätta sen. vid tolv kom linda hit och vi hade mkt tjejsnacka att prata om så blev pasta/kycklingsallad på det och så klart kaffe och en bit chokladtårta mums:) när hon hade åkt fick jag ta tag i disken medans dominic lekte på rumet tråkigt med disk men måste göras. vill ha en diskmaskin^^

blev att ringa skolan idag om mitt skol kort och dom skulle skicka papper så ja kunde hämta ut det sa dom. kan ju vara bra o ha nu innan skolan börjar:)

hjärtat jobbar igen nu efter 3 veckors semester. känns lite tomt här hemma nu men tar väl ett tag innan man kommer in i rutinerna igen.

nu kom hjärtat hem och dominic visar sina leksaker på rumet. så nu ska jag gå och mysa med mina små älsklingar:)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: