God morgon..

God morgon kära läsare idag blåser det fortfrande.. usch hoppas man inte blåser bort idag alla fall. ska in till malmö kl 12 och träffa Linda ska snacka skit och sånt som vi alltid gör:D blir nog en god kopp kaffe på expresso house oxå, var länge sen. annars vet jag inte så mkt mer som händer idag ska lägga i en tvätt nu på morgonen, och få på dominic lite kläder:) och även fixa iordning mig själv men blåsten gör att man inte har lust till något vill ha lite finare väder alla fall.

idag är det den 25:e och alla dom i min klass börjar skolan idag.. tycker lite synd om dom.. själv ska jag utnyttja hela den extra veckan jag fått så den inte bara går till spillo. ska även försöka lösa mitt dagis problem men det ska nog gå bra.


Kommentarer
Emelie

hoppas ni inte blåser bort i stormen :D

       http://svenniz.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: