Fredag

blev inte så mkt gjort under dagen idag tog lite disk och vek tvätten. emelie och ellie kom förbi en stund och fikade med mig under eftermiddagen :) båda barnen sov så vi fick en tid för oss själva :)
hjärtat kom hem tidigare från jobbet i dag och det uppskattas alltid!
det stod tacos på meny så det har vi precis ätit mkt gott dominic åt jäte fint idag utan att tramsa sig :) hans favorit är ju tacos han kan börja babbla om det helt plötsligt.
just nu sitter hjärtat och spelar lite ps3 en stund. dominic sitter på sitt rum och leker medans jag passa på att slänga in ett inlägg. blir film mys om en stund med lite godis och chips :)

känner mig fortfarande dålig är jätte trött just nu och inget jag vill vara vill vara pigg och må bra. men har varit väldigt frisk i sommar konstigt nog ja brukar alltid drabbas av förkyldning och liknande kommer väl igen sen när man börjar skolan kan jag tänka mig . dominic kommer säkert oxå få massa sjukdomar nu när han börjar dagis och han träffar massa nya barn. kan ju hoppas att det inte blir för mkt bara.

ne nu ska jag gå och sätta mig i soffan och krypa under en filt och hoppas illa måendet och tröttheten försviner.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: