Dåligt..

jag vet jag har varit dålig att uppdatera dom senaste dagarna har  inte hunnit,

hade min "första" skoldag efter sommarlovet igår. var en väldigt soft dag och det blir liknande idag sen ärjag ledig på ons,tors,fre efter som ja ska inskola dominic. efter som jag går i skolan igår och idag är våran lilla plutt hos hjärtats föräldrar och det går kanon:D tjatade jätte mkt om att han skulle iväg och leka med agne:P

sen när dominic kommer hem igen och han börjar dagis kommer en helt ny rutin att skapas efter som ja ska till skolan man får gå upp lite tidigare och planera dagen innan men det kommer funka kanon tror jag:D

men har fortfarande inte fått papprena om vilken tid han ska börja på inskolningen och han börjar i morgon:S
och något jag måste köpa nu är en almanacka så ja kan skriva upp tider och vad man ska göra så ja har bättre koll på det:)

nu ska jag snart iväg till tåget hoppas ni har en bra dag :)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: