min tur..

ja då var det min tur att få kräksjukan:(  men börjar bli bättre nu mår inte lika illa som igår men inget kul endå. skulle ju ha dena fredagen till att göra något som ja själv ville för min egen skull.. men som vanligt kommer något i mellan börjar bli en dum ovana nu tycker ja. nästan gång  vill ja verkligen det ska gå som ja vill!

dominic är pigg och glad idag även om alla sa på dagis när mamma lämnade honom att han hade feber o dyrligt men han hade massor kläder på sig så han vara bara varm så dom ringde aldrig om någon feber sen när dom testat. dom är lite fajantiga med det där med feber så fort han är lite gnällig så tror dom han har feber alla barn har en dålig dag ibland. men han är hur glad som hälst nu:D  han fick ju en liten pell kuling choklad nu när vi var i äffren var ju fredag så han förtjänad en:D min älskling<3
han börjar verkligen bli stor nu. han klarar fler saker. och säger fler saker just nu är trakor hans favorit ord:) och hund hans favorit djur han har fått ett godsedjur som han älskar nu som är en gul hund:D
han är så gullig han är ingen liten bebis längre utan en pojke:D så kul o se vad han tycker om att göra och hur han löser problem:D  är så det värmer i mamma hjärtat:D

imorgon blir det troligen att åka till hjärtat och äta god middag sen gå till lekplatsen med dominic och paka lite i lägenheten:D
söndag blir det anställnings interljuv så håll tummarna för mig behöver det verkligen:D

ska försök övertala mamma till pizza idag hon sa man ska äta onyttigt när man är sjuk(A) hihi

Puss och kram:D
Love<3
Love<3

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: