Hej=)

ja nu var det ett tag sen förlåt men har tänkt skriva flera gånger men sedan glömt vad ja skulle skriva(A)

men ja vardagen rullar på som vanligt:) helgen har beståt av mys och grillning mkt gott:) dominic leker just nu med sin bil=) och säger traktor så fort han hör en volvo köra förbi utanför. efter som han tycker  det  låter likadant som en traktor min pojk är duktig hehe;)  sitter nu och väntar på att mina pengar från försäkringskassan ska komma dom kommer vilken dag som hälst och då blir det shopping nya skor åt lillen och kläder:)  snart ska älsklingen flytta till lägenheten med nu i helgen så lär bli mkt flytt då;D men många som ska hjälpa till så gr nog fort:P


nu när solen är uppe längtar man bara änu mer efter sommarlovet när man ska gå hemma och vara mammaledig efter som ja inte fick sommarjobb:P men efter som jag har ensamvårdnad fick ja alla pappadagarna så kan ta ut några nu till sommaren och kunna vara hemma med dominic och ändå få pengar ska bli härligt:)

Kommentarer
Anonym

kan du inte lägga upp magbilder när du var gravid?

jennii

jo om ja hittar någon kan ja göra det:) bara det att just nu ligger dom på ett usb jag inte vet vart det är men har nog kanske någon på datorn ska kolla när ja kommer hem:D

       http://jenniimedtvai.blogg.se/
ella

ska du flytta med din pojkvän, eller ska ni bor själva?

jennii

Ella



min pojkvän får lägenhet nu i malmö på lördag:D jag och dominic flyttar ditt så fort sommarlovet börjar just nu bor jag och dominic hos min mamma




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: