Om mig!

Man kanske skulle ta o berätta lite om sig själv då!

Jennii heter jag och är 19 år ungmamma har en underbar son, Dominic på 1 år,
bor i skurup hos min Mamma och hennes man Peter, bor hemma än pågrund av att jag studerar just nu och har inte råd o bo själv men ska ha eget så fårt ja har råd, längtar tills man kan bo själv.
jag går andra året på gymnasiet fordon-personbilsteknik.
på frittiden så umgås ja mycket vänner och min son så klart, har även börjar på dans nu varje måndag, "the pussycat dolls dans" riktigt skoj faktiskt=)  
Singel & sökande efter kärleken är man med men den kommer väl när den kommer anntar jag, inte så jätte lätt o hitta en kille som är beräd att ge sig in i mitt liv efter som ja har barn, men vill man ha mig får man acceptera mitt liv som mamma.


Kommentarer
Müller

Sjukt söta e ni båda iallafall =D Puss ;)




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: