måndag

ja i natt blev det väl inte som planerat mamma fick åka in till akuten i ystad o därifrån blev det ett hejdundrande me dabulanser in till lund istället.. men nu verkar det vara bättre förhoppnings vis kommer hon hem i morgon::)

lillen har varit jobbig i natt med jäte gnällig tror han hade lite småfeber inatt han fick lite alvedon sen blev han bättrre o pigg o gald i morse lite sur på mig bara för jag väkte han för vi skulle till dagis.
kom försent till skolan efter som ja lämnade honom idag mamma gör ju det annars om dagarna.

iskolan i dag gick det bra, mkt skrivande i skolan men inget svårt hade läxföhör som ja dock hade glömt mne skrev masor på det endå så hoppas på bra bettyg där endå:)
 

snart kommer syrran och charlie som ska hämta lillen på dagis för ja ska till dansen i dag ska bli riktigt skoj att dansa idag och träffa min Linda:D


Kommentarer
Linda

Måndagar é bra dagar. Vi får dansa som vi älskar:P och så får jag träffa dig me jennii:D




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: