okej okej nu ska jag skriva:P

nu har jag varit lite (mycket) dålig på att skriva men har lixom inte riktigt suttit vid datorn lika mkt som inan har haft ganska mkt att göra både med dominic, skolan och vänner . men ja  vad har jag då gjort.. jo har varit med min underbara linda fikat snackar skit dansat och haft mkt skoj tillsammans, som tex vi har firat henrik som fyllde år, vi bakade tårta hemma hos björn men slutade med att vi fick köpa en tårta lite missöden med bakandet av botten.. sen gjorde vi en fin present till honom.. sen överraskade vi han med tårtan det blev han glad för.. sen drog vil till big bowl hade trvligt där mkt bowling på sistone faktiskt.

ja vad har vi gjort mer?
jo i tisdags drog vi till ullared en snabbis åkte kl 5 var framme halv 8 klara kl 11 drog till göteborg.. framme halv 1 shoppade... hem igen halv 4 , hemma igen kl 7 så man var väldigt trött efteråt:P

förkyld som vanligt och den vill så klart inte försvina har lite småfeber då och då jobbigt som fan..

Dominic har lär sig att gå eller han springer nog mer än går han har lite brottom lite vingligt går det men snart så går han nog änu bättre:D  han har även fått en pottfrisyr inte jag som klippte han.. ( för då hade han inte fått en sån ful frisyr) men ja visa e ju lite speciela..

nu har jag skrivit lite kort och gott hoppas syrran, müller , & linda är nöjda nu och alla andra:D

Kommentarer
Linda

Jag é jättenöjd=P Men jag vet nog det mesta om vad som händer i ditt liv iaf=) och du vet vad som händer i mitt=)

müller

Kanon ;) Men när ska vi fika o kolla film igen =P Jag som hade den skräckisen nere så går du o ser den me någon annan ;) Svikarn :P

muki

tja :)



vill bara säga att jag har en tävling som man kan vinna en sjukt snygg header



http://minbloggdesign.blogg.se/2009/october/header-tavling.html



det är jag och 2 tjejer som ska dela ut den



http://dendarjulls.blogg.se/

http://paaowie.blogg.se/

       http://minbloggdesign.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: