så nu skriver jag igen!

idag är det torsdag, haft skola idag svetsat, så nej jag har inte lärt mig stavning i dag tycker ju det finns viktigare saker här i livet än att stava perfekt.. men visa tycker nog att stava är viktigare än att tex lära sig ta hänsyn till andra.. föresten jag la märke till en sak när jag skriver att vissa är speciela då menar jag inte alltid att det är på ett posetivit sätt och förra gången jag skrev det så menade jag negativt sätt big time!

sen har jag funderat lite undra hur man kan sova bra om nätterna när man är fullt medveten om att man gör så att en pappa förlorar så mycket tid med att umgås med sin son, helt obegripligt . men verkligen sjukt hur egoistisk man kan vara!

och varför är bara några små pengar så viktigare än att ens barn mår bra? sånt som jag nog aldrig kommer få svar på efter som ja tycker det är helt knas.

och tack Anna för att du låter bli att klippa min (&johns) kära son igen! och ja han har flygit och tunt hår ser hemskt ut att ha spik rakt hår då men visa har ju smaken som baken^^

Kommentarer
Anonym

Äh tycker iallafall han e grymt söt me sin frisyr =D

Anonym

helt ärligt anna,

om man inte kan klippa ska man inte klippa, han ska väl inte se ut som en munk?



Och med stavningen hallå skärp dig, hon kan stava hur hon vill.



blir så trött på dig,

Anonym

Men snälla gå och lägg er! Låt lillkillen vara, denna stackaren kan inte tala. Låt det bara vara !

Anonym

Hahaha... Det ni inte vet är att Jennii INTE kan ta hand om sitt barn!!! Vissa ska inte ha barn så enkelt är det och Jennii är en av dom... Håller med Anna

Anonym

Håller med den sista kommentaren. Man strävar väl inte efter att lura folk genom att inte "kunna" bli gravid och sedan tro att någon annan ska ta hand om barnet efter mamma ledigheten har tagit slut. Nopp nopp. Go Anna, så mycket bättre tjej och vet hur man blir och utför en uppfostran.!




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: