karriär.

nu får vi se om min karriär kanske har stratar

varit med i en reklamfilm dock för skolan men den kommer ut på tv4 i december så ni lär se mig där.

jag har sökt in till än så länge hemlig sak.

jag ska i dag 26/11-09 spela in en annan reklamfilm om studentbikini 2010!

i morgon 27/11-09 ska jag på modellcasting så håll tummarna för mig:)

sen får vi se vad som dycker upp mer=)

ska shoppa julklappar med Adam på måndag och köpa nya skor åt Dominic.

vi ska äta första adventsgröt hos mormor och morfar på söndag!

sen blir det lisebergsjulmarknad den 5/12-09 ska bli skoj=)





( och alla omogna som komentara angående dålig mamma osv. dom kan skita i att skriva för ja tänker inte lägga ner mer energi på er när ni bara påstår saker utan fakta. den dagen ni har fakta kan ni skriva och få svar.)

Kommentarer
Syster

Vem ska du åka med till Liseberg?

       http://svenniz.blogg.se/
jennii

med adam. så ska inte följa med er till ullared o liseberg.

Emelie

Okej.

       http://svenniz.blogg.se/
Anonym

kolla upp deras ipnnummer eller vad de heter så ser du vem som har skickat dom anonyma




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: