Måndag

Då var det måndag & ny vecka efter en full späckad helg. Vi hade både hunnit med kalas, lek ute, jobbat , ridit & haft te mys med stora barnen under helgen. 

Nu efter en dags arbete, har jag precis avklarat disken & sitter nu under en filt i soffan. Inväntar dem stora pojkarna, som är iväg & slänger skräp från lägenheten. Dem kommer även med lite mat hem. & jag är minsan hungrig nu. Eftersom dem varit iväg nu hela kvällen blev det ju inte det jag planerade till middag. Utan nu blir det mc Donalds. Dominic lär ju bli glad. Stora pojken som varit duktig & hjälpt F nu efter skolan.  Milian & jag lekte med lego efterdagis istället, men nu sover han sen en stund tillbaka. Upptäckt varför han varit lite extra gnällig på nätterna. Han har fått en stor kindtand, så inte konstigt han gnällt. Måste gjort ont stackarn. 

Milian ska alltid sitta i lego lådan när han leker. En riktigt lego fantast är han. 




Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: